niedziela, 20 grudnia 2015

Święta tuż, tuż...

Heej kochani! Z racji tego, że zbliżają się Święta Bożego Narodzenia również postanowiłam dodać  właśnie o tej tematyce post. Czytam wiele blogów i naprawdę podziwiam  dziewczyny, które zdecydowały się na blogmas- czyli dodawanie postów od początku grudnia, aż do Wigilii. Ja od początku wiedziałam, że u mnie będą to 1-2 posty.
No i właśnie dzisiaj chciałabym pokazać Wam jak przyozdobiłam mój pokój. Większość rzeczy sama wykonałam, gdyż takie mi się najbardziej podobają, są oryginalne i nie powtarzalne. Jednak nie brakuje też ozdób kupnych, ponieważ takie też są bardzo ładne.  Krótko Wam napisze jak się przygotowałam, nie będę się rozpisywać, bo ich wykonanie nie jest takie skomplikowane, jak może się wydawać. Mam nadzieję, że się spodobają i choć trochę zainspiruję Was do ich wykonania.

Zacznę od lampek, które przypominają cotton balls, jednak ich cena bardzo się różni. Co prawda wykonanie jest  pracochłonne, ale najważniejsza jest satysfakcja, że się udało i ładnie zdobią pokój.


Na yt jest mnóstwo filmików jak je wykonać i ja właśnie skorzystałam z jednego, a dokładnie tego:
 
Kolejne ozdoby to bombki wykonane z piór i brokatu.
 

Wydaje mi się, że również jest to nie banalny sposób na coś innego, a zarazem ładnie wyglądającego. 
Piórka kupowałam w sklepie papierniczym za około 5zł, natomiast cena bombki ze styropianu jest zależna od jej wielkości.

Choinka i szopka z makaronu wygląda bardzo efektownie w różnych kolorach,  ja mam pomalowane na złoto:


Moim zdaniem są to jedne  z kilku ozdób, które robią największe wrażenie.

Post miał się pojawić wczoraj, ale stwierdziłam, że bez choinki jest to nie możliwe. Chciałam wam pokazać te przepiękne, białe, ręcznie robione aniołki, które ją zdobią. Zostały wykonane przez moją babcie.



 
Na końcu pozostawiłam zdjęcie pierniczków nad którymi się trochę napracowałam, ale smakują przepysznie, więc chyba było warto.
 
Jak wam idą przygotowania do świąt, wykonałyście coś same? Jak tak, to co?
Już tylko ostatnie dwa dni do szkoły i wymorzone wolne, a właściwe to jeden, bo we wtorek mamy z klasą Wigilię.
A teraz trochę sprawy organizacyjne:
Po pierwsze chciałabym podziękować za dużą liczbę komentarzy pod sesją, więc chyba wynika z tego, że będę wybierała się na nie częściej i dodawała na bloga. Druga sprawa: mam dużo pomysłów  na posty i zaczęłam je sobie notować, w jakich dniach będą dodawane. Kolejny będzie taki bardziej z większą ilością tekstu do poczytania, gdyż w świecie realnym tak dużo wcale nie mówię, chyba, że mam taki dzień, z ogółu jestem nieśmiała, jednak tutaj wiem, że mogę się rozpisać i wyrazić to, czego tak normalnie nie potrafiłabym. Ale mam też takie mini pytanie do was: O jakiej tematyce posty chcielibyście u mnie czytać najchętniej?
Wyraźcie swoją opinie w komentarzach, za co będę bardzo wdzięczna.
 
To chyba na tyle, do zobaczenia :*
 
 
 

35 komentarzy:

  1. Przepiękne ozdoby, cotton balls samodzielnie nie robiłam, choć pewnie spróbuję ale to już na kolejny rok, ale Tobie wyszły super;) A i widzę ze zdolności plastyczne to u Ciebie rodzinne;) Ja też zrobiłam sama trochę ozdób, ale na więcej nie miałam czasu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i na pewno musisz je wykonać, bo efekt jest zadawalający.

      Usuń
    2. I jeszcze dodam, ze dostałaś nominację u mnie na blogu do zabawy w Top 5;) http://beautyfrommadeline.blogspot.com/2015/12/top-5-roku.html#more
      Jeśli masz ochotę, chętnie przeczytam Twoje odpowiedzi;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetne ozdoby i pierniczki !! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że bardzo podobne przygotowania do moich:) Super te kule, jestem pod wielkim wrażeniem Twoich ozdób, zwłaszcza szopki z makaronu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ozdoby śliczne, cotton balls szczególnie. Zazdrosze bo mnie nie za bardzo wyszły :/ mialam jakies nieforemne balony :c Wesołych Świąt :* zapraszam do mnie ionlycomehereafterdark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, z balonami u mnie tez było ciężko, żeby miały ten odpowiedni kształt, również Wesołych Świat!

      Usuń
  5. hhah świetne ozdoby te rzeczy z makarony rewelka
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. wow fantastycznie ! widać, że mega kreatywna z Ciebie osoba- a to się ceni ! ja z moimi dwiema lewymi łapami w życiu takich cudeniek bym nie wyczarowala :P hehe
    Te pierwsze lampi bardzo mi się podobają, chcę na balkon sobie takie sprawić, bo mam zaszklony :)
    Też dużą uwagę przywiązuję do takich gadżetów, które wprowadzją do pomieszczenia fajny świąteczny klimat :)

    Ja wczoraj ubieralam choinkę, a dziś suszę owoce, bo będę robila z nich stroik :)tez polecam :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak pozytywny komentarz i oczywiście kliknęłam.

      Usuń
  7. Łohoho postarałaś się Domcia :D zrób mi takie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ozdoby, ja co roku jakieś nowe wymyślam. Super fotki. Pytałaś o wsp obs, więc zacznij i daj znać
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne ozdoby, sama lubię robić coś z niczego ale akurat teraz nic z ozdób nie stworzyłam, ale za to zrobiłam samodzielnie pudełka na prezenty :)
    Lampki rewelacja :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post ^^
    pytałaś o obserwację więc już zaczęłam teraz twoja kolej :)
    mój blog: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Robiłam bombki z muliny ale chyba mi nie wyszły :/ I tak jak ty równiez podziwiam osoby które robią blogmasy i vlogmasy

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam cię, mi by się nie chciało tego robić :D Lubię inspiracje, DIY i CIY :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. moja siostra miała kiedyś szał na robienie styropianowych bombek, a moja mama na choinki z makaronu. Do tej pory kilka mam :)
    ja dzisiaj pod wieczór będę robić zdjęcia jak przyozdobiłam pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama robiła takie bombki kiedyś :). Mi się w tym roku nie chciało dekorować pokoju.
    Zaproponowałaś obserwację. Zacznij, a od razu się odwdzięczę. Mogłabyś poinformować mnie jakbyś zaobserwowała? Ja zrobiłabym to samo :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaobserwowałam również :).
    anai-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne dekoracje :)
    A makaronowa stajenka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń