czwartek, 24 grudnia 2015

CHRISTMAS TIME!!!

Cześć kochani! Dzisiaj mamy Wigilię, tak to właśnie ten dzień, na który czekałam cały rok. Już za parę godzin będziemy dzielić się opłatkiem, jeść przepyszną kolację i śpiewać kolędy.
Jednak nie do końca jestem zadowolona, a dlaczego? Nie ma śniegu i najprawdopodobniej szybko go nie zobaczymy. No ale trudno, nie ma co narzekać i cieszyć się tą magiczną i ciepłą atmosferą, a w szczególności tym czasem, który spędzamy razem z rodziną.
Na wstępie chciałabym życzyć Wam Wesołych, pogodnych i zdrowych Świąt, aby  nawet te najskrytsze marzenia wam się spełniły, dużo prezentów oraz udanego Sylwestra!



Tematem dzisiejszego posta będzie świąteczny tag. Bardzo lubię czytać tego rodzaju ,,wypowiedzi", gdyż można się dużo dowiedzieć o danej osobie.
Jest to pierwszy tag na moim blogu, więc mam nadzieję, że wam się spodoba. :)

1. Ulubiony świąteczny kolor. 
   Na pewno czerwony, w sumie nie wiem dlaczego, ale tak mi się utrwaliło, możliwe iż, tak się stało przez kolor kokardek i gwiazd betlejemskich, ale najważniejsze dużo skarpetek jest właśnie w tym kolorze z białymi świątecznymi wzrokami *.*

2. Ubierasz się świątecznie czy chodzisz w piżamie w Święta?
   W piżamie chodzę tylko wtedy, kiedy jestem chora, bo po domu najbardziej mi pasuje w dresach, a  w Święta to wiadomo zawsze zakładam sukienkę lub spódniczkę i jakąś ładną bluzkę,

3. Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?
   Wydaje mi się, że byłaby to moja mama, ponieważ wiem, że wiele jej zawdzięczam, zawsze mogę na nią liczyć, kiedy coś mnie niepokoi lub gnębi- ona wie, że  jest coś nie tak i mogę jej wszystko powiedzieć.

4. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach.
   Hmmm... Mandarynki,  suszone pomarańcze i grzyby, cynamon, pierniczki, świeczki.

5. Ulubione świąteczne jedzenie.
 Oczywiście, że pierogi z grzybami, które robi moja babcia. Są niezastąpione, mogłabym je jeść bardzo często.

6. Czy kiedykolwiek zbudowałaś domek z piernika?
   Tak naprawdę, to nigdy wcześniej o tym nie słyszałam, że coś takiego w ogóle istnieje. Dopiero około 2 tygodnie temu na yt zobaczyłam właśnie taki filmik, jak przygotowują  takie domki. Moim zdaniem to ciekawa sprawa i na pewno za rok wypróbuje.  A wy robiliście coś takiego? Dajcie znać w komentarzach, jestem bardzo ciekawa.

7. Ulubiony świąteczny film.
   I teraz pewnie kilka osób by mnie udusiło, ale tak ja nie mam takie zwyczaju oglądania Kevina, jakoś ten film mnie nie wciąga, podoba mi się, ale nic więcej. Po prostu ciekawią mnie nowsze filmy np. Listy do M  Jakie macie zdanie na ten temat? 

8. Posiadasz kalendarz adwentowy?
   W tym roku się nie zaopatrzyłam, wyleciało mi to z głowy, chodź od początku miesiąca odliczałam dni.

To by było na tyle. Jeśli chcecie, odpowiedzcie na jakieś pytanie/pytania w komentarzu. Z chęcią poczytam. Do zobaczenia. :* Buziaczki :*

30 komentarzy:

  1. moim ulubionym zapachem też są pierniczki i pomarańcze ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie czytało się ten post !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło sie Ciebie czyta :-)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post
    Pytałaś o obserwację, ja już obserwuję ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post
    Pytałaś o obserwację, ja już obserwuję ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! :) Ja uwielbiam święta. Szkoda tylko, że już się kończą. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te święta dla mnie są idealne! <3 I takich też Tobie życzę! Wesołych Świąt!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie!
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze napisane:)

    Pytałaś o obserwację,ja już obserwuję,teraz czekam na Ciebie!

    http://fxvizzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dałabym prezent swojej mamie, choć może nie zupełnie z tych samych powodów. Tylko ostatnio gdy z nią porozmawiałam to dała mi trochę wsparcia. Zazwyczaj chowam wszystko dla siebie. ;p

    Outsider's eyes, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie odpowiedziałaś na pytania ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za Kevinem :P film nie jest zły, ale żeby tak co roku oglądać to samo?... to nie dla mnie :P
    bardzo fajny świąteczny tag, miło się czytało :3
    zapach mandarynek to zdecydowanie święta <3
    + obserwuję ♥ zapraszam i do mnie, może też Ci się spodoba i zaobserwujesz? : )

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Specem od piernikowych domków jest nasza młodsza siostra. Robi przepiękne budowle! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie świąteczne taki. Szkoda że już po świętach :(
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń