poniedziałek, 14 grudnia 2015

LIEBSTER BLOG AWARD

Cześć wszystkim! Zostałam nominowana do LBA przez:  http://fashioneasiness.blogspot.com, za co chciałabym bardzo podziękować. Szczerze Wam powiem, że  byłam zaskoczona.

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytać. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



1. Dlaczego założyłaś bloga?

Bloga założyła, żeby uwierzyć w siebie, że może kiedyś coś z tego będzie i, że w końcu coś mi się uda. To nie jest jedyny powód, ponieważ również, dlatego, żeby otworzyć się  na innych ludzi, móc się podzielić swoimi przeżyciami, wyjątkowymi chwilami, ale także napisać posta wtedy, kiedy nie mam tej pozytywnej energii, a ludzie którzy zostawiają motywujący komentarz do działania, sprawią, że ona mi wróci. 

2. Czy twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?

O blogu wie tylko moja najlepsza przyjaciółka i wiedziałam od początku, że przez jakiś dłuższy okres czasu nie chce się tym chwalić, ponieważ to nie zawsze wychodzi. Jedni się będą cieszyć ze mną, a drudzy po prostu zazdrościć, że coś robię i nie mam nudnego życia. 

3.   Jakie jest twoje hobby?

Na pierwszym miejscu oczywiście znajdzie się blogowanie, ale także fotografia. Obydwie te pasje chciałabym rozwijać. 

4. Jaką książę lub film być poleciła? 

Tak  naprawdę to książek  nie czytam. Główny powód to chyba te wszystkie lektury w szkole, to one tak zniechęcają, ale moim postanowieniem noworocznym na rok 2016 jest przeczytanie kilku naprawdę ciekawych książek. Jeszcze nie wiem jakie to będę, ale już przeglądałam strony i można powiedzieć, że jest z czego wybierać.  
Natomiast film mogę jak najbardziej polecić.  Nie będzie to pewnie zaskoczenie, gdyż mowa jest o "Saga zmierzch" -  wszystkie części. Jakoś wcześniej jak byłam młodsza, nie ciągnęło mnie do tego filmu, ale od jakieś czasu po prostu się zakochałam.

5.  Czy wolisz zakupy  przez internet czy stacjonarnie? 

Oczywiście bardziej wolę zakupy stacjonarnie, ponieważ mogę to wszytko przymierzyć, dotknąć, a rozmiar rozmiarowi nie równy.  Jednak jak coś mi się spodoba na stronach internetowych to zamawiam. 

6. Jak byś miała jeść jakieś danie do końca życia, co to by było? 

Jeszcze nie dawno powiedziałabym, że pizza, ale teraz trudno się zdecydować, może McWrap? 

7.  Opowiedz swoją historię z dzieciństwa, którą mile wspominasz. 

Nie wiedziałam na jaką historię się zdecydować, ale postanowiłam streścić tą, którą opowiadała mi babcia z moją mamą i zawsze się z niej śmiałam, Jak byłam mała każdy dzień spędzałam z dziadkami, ponieważ rodzice pracowali, a jak mama wracała z pracy po południu to mnie zabierała. Jak miałam 3 lata jak każde dziecko poszłam do przedszkola.  Jednak bardzo nie chciałam tam 
chodzić  i płakałam. Moja babcia się o tym dowiedziała i każdego dnia przychodziła pod przedszkole i patrzyła czy się bawię, czy płacze. No i postanowiła mnie zabrać do domu i przez cały rok nie chodziłam do przedszkola, tylko z babcią do sklepu. Wtedy byłam na prawdę szczęśliwym dzieckiem, co to oznaczało, że od małego musiałam postawić na swoje. 

8. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?

Ciężko odpowiedzieć na to pytanie, bo nie wiem ile mogłabym zabrać tych rzeczy, ale na pewno jedzenie, picie, jakieś ubrania, telefonu pewnie bym nie brała, bo brakowało by zasięgu, więc może kogoś z rodziny. 

9. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?

Wierze i to jak najbardziej, tylko wtedy kiedy jest ona prawdziwa i szczera. Tylko najczęściej może ona się przerodzić w miłość. 

10. Czy wyobrażasz sobie życie bez internetu?

W tym momencie odpowiem, że oczywiście nie, ponieważ nie mogłam bym bloga prowadzić, tak naprawdę internet bardzo ułatwia moje życie codzienne, czy chodzi o naukę, czy inne jeszcze rzeczy. 

11. Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?

Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ jest dobrze tak jak jest i to moje życie na pewno w jakimś stopniu będzie się zmieniać z miesiąca na miesiąc. 

NOMINUJĘ:

PYTANIA:
1. Gdzie chciałabyś wyjechać na wakacje i dlaczego tam?
2. Co najbardziej cenisz u przyjaciół?
3. Kiedy był twój najszczęśliwszy dzień w życiu?
4.  Czym chciałabyś zajmować się w przyszłości?
5. Czy oglądasz kogoś na yt, jak tak to kogo?
6. Jakiej muzyki słuchasz?
7. Ulubiony zespół?
8. Co najczęściej zamawiasz w McDonaldzie?
9.  Czym lubiłaś bawić się w dzieciństwie?
10.  Czy uprawiasz jakiś sport?
11.  Co lubisz robić w wolnym czasie?

Jak wam minął weekend, ja leże w łóżku z chusteczkami.
Mam nadzieję, że u was lepiej? Pozdrawiam.





37 komentarzy:

  1. OO, dziękuję za nominację;* Co prawda robiłam taki wpis już u siebie, ale chętnie odpowiem na Twoje pytania;) No i zdrowiej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja chyba wole przez internet zakupy:P zapraszam na rozdanie zoeva http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za nominację, niestety nie wiem czy post się pojawi, ponieważ już zostałam nominowana. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominacje :) Dzisiaj pojawi się post z odpowiedziami na te pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post:)
    Oczywiście już obserwuję:) agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi, zazdroszczę nominacji^^
    Ja już obserwuję teraz Twoja kolej :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne odpowiedzi :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi bardzo mi się podobają :D Fajnie się je czyta i kilka razy nawet można się uśmiechnąć :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Congratulations! this is super fun to read. Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi:) zapraszam do siebie
    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe odpowiedzi, tez nie wyobrazam sobie zycia bez internetu :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ^^ ciekawe odpowiedzi :)

    Wanko's stories

    OdpowiedzUsuń
  13. Oryginalne odpowiedzi :) Ja od filmów wolę książki, ale cóż.. dwa typy ludzi :D

    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post :) można się o tobie dużo dowiedzieć ;>
    Obserwuję i mam nadzieję że się odwdzięczysz :)
    Mój blog: klik:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również kocham blogowanie i fotografię!

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :) przez takie pytania możemy sie lepiej poznać :)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam sagę Zmierzch <33 :D
    Gratuluje nominacji :)

    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń