środa, 9 grudnia 2015

Pierwsza sesja!

Cześć wszystkim! Dzisiaj nadszedł ten dzień, aby na mojego bloga dodać pierwszą sesję.
Zdjęcia były robione dzisiaj i chciałam je jak najszybciej dodać, żeby zobaczyć, czy się Wam podobają i czy po prostu mam od czasu do czasu dodawać takie właśnie posty. Jeżeli chodzi o temperaturę na zewnątrz to nie było, ani za zimno, ani też ciepło. Jednak po tym jak godzinę stałam w samym sweterku, mogę powiedzieć, że trochę zmarzłam. Zdjęcia robiła mi moja przyjaciółka, właśnie ta, o której mowa  była w poprzednim poście. W komentarzach napiszcie jak się spisała, bo to był jej debiut. Nie zawsze ona była autorką moich zdjęć, gdyż był to ktoś inny, lecz nadeszła taka pora, kiedy i ona musi się nauczyć.
Może nie przedłużając, pokarze Wam  kilka zdjęć, ponieważ tylko tyle wybrałam, ale mam ogromną nadzieje, że nie są takie złe.
Pod koniec robiło się już ciemno, i jakoś stawała się coraz gorsza, ale następny razem będziemy pamiętać, żeby na sesje chodzić o wcześniejszej godzinie! :)








Dzisiaj taki dość krótki post jak na mnie, gdyż wcześniej się bardziej rozpisywałam, no ale na pewno będzie tego tekstu więcej w następnym poście- świątecznym.
Do zobaczenia :)

62 komentarze:

  1. Świetne są te zdjęcia! :)

    pozulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są super , ale lepiej jak by były większe :* Świetnie wyszłaś !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Następnym razem będę większe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia :) jestem chętna na obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia <3
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :) takie minimalistyczne :) to lubie :) ja równiez obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fotki;) Piękna z Ciebie dziewczyna;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia ;P Oby tak dalej ;D
    Pytałaś o obserwację więc zaczynam i liczę na uczciwy rewanżyk ;)
    anitabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post!
    Obserwuje :)
    ania-grabowskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdjęcia, tylko fajnie gdyby yły większe :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjecia!
    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia
    Obserwuje :)

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! I śliczny sweterek. Podziwiam, że wytrzymałaś w nim. Obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sesja :)
    Również obserwuje :D
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia :) A sweterek jaki cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 sesja i trzeba przynac ze udana
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna z Ciebie dziewczyna, zadbana ale nie sztuczna :) to najważniejsze.
    dzięki za odwiedziny u mnie, jeżeli chodzi o obserwacje to ok, ja już obserwuję :)
    pozdrawiam serdecznie,
    http://beautyinandoutside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś nominowana przeze mnie go Liebster Blog Award. Więcej informacji u mnie na blogu pod najnowszym postem ;)
    http://fashioneasiness.blogspot.com/2015/12/42-liebster-blog-award.html?showComment=1449941425885#c23666026853671816

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo *.* Jutro postaram się odpowiedzieć na pytania w poście. Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyszłaś na tych zdjęciach :)


    Pytałaś o obserwację, ja już to zrobiłam i zapraszam do mnie :
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz :) No tera ciężko o zdjęcia na dworze bo strasznie zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz. Świetny sweterek :)
    Trzymaj się ciepło! <3
    Obserwuję i Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem zarówno modelka, jak i fotografka spisały się na medal :)
    Nie ma co wybrzydzać, teraz szybko robi się ciemno i wlasnie z tą jakością zdjęć, bywa różnie- ale jakoś musimy sobie radzić :)

    świetny masz ten swetere- pasteLOVE <3
    Ciesze się, że pomimo ponurej jesieni, Ty zdecydowalas się jeszcze na pastele, których niestety powoli zaczyna brakować na ulicach- na większości blogow, szaro, buro i ponuro grrrrr

    udanej niedzieli :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia:) Ja mam zawsze z tym problem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie jest z tym chyba, aż tak źle :)

      Usuń
  26. koleżanka się postarała ;)
    Ślicznotka z ciebie
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne zdjęcia wyszły :) Ja próbuję wybrać się na sesję i jakoś się nie mogę zebrać :(
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trzeba się wybrać jak najszybciej :D

      Usuń
  29. Dobry początek, oby tak dalej! :)
    Zgodnie z zapytaniem, zgadzam się na wspólną obserwację. Obserwuję :)
    http://pati-ix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna jesteś :3
    Mogę wiedzieć skąd sweterek ?

    nixixa09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Dodaje do obserwowanych :)
    the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń