środa, 30 grudnia 2015

Nieco inna sesja!

Cześć kochani! Pogoda nam się zmienia, a co za tym idzie - jest coraz zimniej. Jeszcze tylko śnieg i będzie wspaniale. Bardzo żałuję, że tak późno się to wszystko dzieje, ale dobre i to. Chociaż trochę zimy.

Zanim dodam zdjęcia z sesji, na której dzisiaj byłam z Pauliną, trochę sobie poczytacie.
Zauważyłam, że coraz więcej ludzi bierze się za coś, nie mają własnych pomysłów i sposobu na siebie. Kopiują to, na co inni poświęcili wiele czasu, a potem myślą, że zrobili to sami i mogą coś tym osiągnąć. Moim zdaniem ta osoba do niczego nie dojdzie i tylko marnuje swój czas. Więc to widać czy ktoś się nadaje, czy też nie. Mogę wam szczerze powiedzieć, że nie jest to najmilsze uczucie, kiedy się o tym dowiadujemy.
Wyraźcie swoje zdanie na ten temat w komentarzach! :)













Do zobaczenia w następnym poście :*


72 komentarze:

  1. Bluzeczkę masz śliczną! wszystkiego dobrego na Nowy Rok :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sesja, masz rację kopiowanie czyjejś pracy nie dość, że jest nie w porządku względem twórcy i osiągnięty cel tak na prawdę nie jest warty.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka :)
    Ważne żeby być sobą, trzeba samemu coś tworzyć i wtedy osiąga sie jeszcze lepsze rzeczy niż jeżeli coś skopiujemy :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :)

    Ja równiez obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na sesję, taki dość nietypowy, ale bardzo fajny! :) Życzę Ci udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również udanego Sylwestra życzę ;)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia. Bluzeczka bardzo mi się podoba! :)
    Co do postu - masz rację. To jak ktoś kopiuje czyjeś prace/pomysły nie jest w porządku i nie mogę nigdy zrozumieć postępowania takich osób. Żadne tłumaczenia do mnie nie docierają. :)
    Pozdrawiam i szampańskiej zabawy życzę!

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopiowanie to oszukiwanie samego siebie, nie przyniesie to korzyści na dłuższą metę.
    Fajnie wyglądasz :) Super bluzka :) Ja również dodaję do obserwowanych :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Predzej czy pozniej taką osobe spotka porażka. Ludzie kochaja ludzi moze nie za stu procentowe bycie soba, bo mysle ze to jest przereklamowane troche i tak pusto brzmi, alez za kreatywnosc, nowosc, i pokazanie czegos fajnego. Chociaz czasami to tak nie dziala. I do sukcesu komus jest tylko potrzebne odrobina szczescia w zyciu. Takie moje skromne zdanie haha :) szczesliwego nowego roku zycze, slicznie wygladasz. Moge zapytac, ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również Szczęśliwego Nowego Roku!
      Można powiedzieć, że za parę godzin rocznikiem 15 lat.

      Usuń
  9. Zdjęcia wyszły naprawdę świetnie! Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku!
    Obserwuję i nie ukrywam, że liczę na rewanż! ;)

    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie przepiękne!
    Pozdrawiam!
    U mnie konkurs zapraszam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto patrzeć na siebie i robić to, co sami uważamy za dobre a nie kopiować innych i ich pomysły;) A sesja fajna, taka inna;) No i dużo szczęścia w Nowym Roku;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie - wszystko bardzo do Ciebie pasuje :)
    Podoba mi się Twoja bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również Szczęśliwego!!! Zgadzam się na obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie śliczne zdjęcia, super bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś mega fotogeniczna !.:)
    Ty zaobserwowalas ja również 1:*
    Www.madame-White.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też zauważyłam, że coraz więcej ludzi zamiast wymyślić coś własnego, to kopiuje. Świetne zdjęcia! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pozytywnie zaskoczył mnie Twój blog, ciekawe wpisy, przejrzysta grafika i piękne zdjęcia :) jak najbardziej obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne wzory na bluzce :) ! Może pomyśl nad tym żeby wstawiać trochę większe zdjęcia ;) hm ? Na pewno wtedy będzie wszystko lepiej widać :)
    Szczęśliwego Nowego roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i na drugi raz zrobię większe. Również Szczęśliwego! :)

      Usuń
  19. Świetna sesja! :)
    Co do ludzi, którzy nie mają pomysłu na swoje życie i kopiują innych to zdecydowanie się zgadzam... Nie rozumiem takich osób.
    Wszystkiego naj w Nowym Roku!
    littleleek.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektórzy po prostu umieją tylko kopiować zamiast skupić się na rozwijaniu swoich własnych możliwości ! Piękna sesja :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja, pytałaś o wspólną obserwacje, z racji, że masz fajnego bloga z chęcią możemy się wymienić obserwacją :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Pytałaś o wspólną obserwację,ja już!xxx
    Wgl śliczny sweterek/bluza!
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. dokładnie! najgorzej jak wkładasz dużo czasu w to co robisz, a ktoś bezczelnie kopiuje to i jaki dumny ze swojego pomysłu.. super zdjęcia :)
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie :)
    http://stylinga.blogspot.com/2016/01/91-nowa-nazwa-nowy-wyglad.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Również obserwuje! :)
    http://stylinga.blogspot.com/2016/01/91-nowa-nazwa-nowy-wyglad.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia :) Pytałaś u mnie o wspólną obserwacje,ja już obserwuję teraz ty :)
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja już od jakiegoś czasu obserwuję :)

      Usuń
  26. A u mnie właśnie spadł śnieg i nie jestem z tego zbytnio zadowolona...
    Nie lubię kopiarzy, w swoim otoczeniu mam parę takich osób i to nie jest fajne. Preferuję bycie sobą, a nie udawanie siebie :)
    Bardzo ładna sesja!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trochę zazdroszczę tego śniegu.

      Usuń
  27. Od zawsze wiadomo, że najlepiej być sobą :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszulka cuuudo :)
    obserwuje i zapraszam do mnie http://ionlycomehereafterdark.blogspot.com/ Welcome :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super zdjęcia! maasz cudoowne włosy...
    Zapraszamy do nas: http://blogniemodowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny wzór na bluzce/swetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z Tobą. Nawet jeżeli ta osoba osiągnie sukces, w moich oczach już będzie skreślona. Chociaż byłaby to najsłynniejsza gwiazda, niczym Angelina Jolie, dla mnie będzie zerem.
    Sesja śliczna, najbardziej podoba mi się te ostatnie zdjęcie.

    Chciałyśmy podziękować Ci za odwiedziny i pozytywy komentarz pod postem, oraz oobserwację! Odwdzięczamy się tym samym.

    Siostry Angel xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna sesja...
    zapraszam do mnie -- sophieberreng@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna ta bluzeczka, szkoda że nie pokazałaś dokładniej tej kamizelki bo wydaje się równie fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa sesja! Najważniejsze to być sobą! Fajny blog, zaczynam obserwować :)
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń