niedziela, 27 grudnia 2015

Jak jest naprawdę?

Cześć kochani! Jak wam minęły Święta? Ja nawet nie wiem kiedy, a już się skończyły. Na szczęście mamy jeszcze trochę wolnego. Dzisiaj trochę inna tematyka postu, gdyż taka z życia wzięta.

Tak naprawdę to chyba nie ma osoby, która nigdy, nikomu nie zazdrościła oraz taka, która nigdy nikogo nie krytykowała. Często patrzymy na innych i mówimy, ale się dzisiaj ubrałaś, uczesałaś, te okropne buty?! Niestety, jest to zły kierunek do tworzenia nowych znajomości. Może ta osoba wyróżnia się z tłumu, ma  niecodzienny styl, ale co z tego. Ważne jest to, że powinniśmy umieć to zaakceptować i zrozumieć. Każdy jest inny i to jest fajne, że nie ma drugiej takiej samej osoby jak ty(chyba, że masz siostrę bliźniaczkę, to inna sprawa) Moim zdaniem nie jest ważne to co na zewnątrz, lecz to co, każdy ma w środku. Jaki jest dla innych ludzi i czy umie zaakceptować człowieka, takim jakim jest.W dzisiejszych czasach, coraz większości ludzi patrzy na to, czy ktoś ma pieniądze, czy też nie. Jednak to nie jest najważniejsze, aby być w pełni szczęśliwym. Więc zanim zaczniemy krytykować innych, wytykać wady, które nas drażnią, zacznijmy od samych siebie, jacy tak naprawdę jesteśmy i  jak się zachowujemy wobec innych...


Nie mam nowych zdjęć, więc dam parę ze snapchata (domiaag)
Jeżeli macie snapchaty, podajcie nazwy w komentarzach, a ja kilka dodam :*





Do zobaczenia :*

24 komentarze:

  1. co racja to racja! kazdy niech pozostanie soba! :)

    MOJA NOWA PIOSENKA! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniając się dla kogoś lub jeśli ktoś nas zmusza do zmian, zabijamy siebie. A lepiej być oryginałem , niż śladem czyiś butów ;)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku naprawdę nie czułam świątecznej atmosfery, były to dla mnie po prostu trzy dni, podczas których naprawdę dużo jadłam. ;D

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy powinien być sobą bo wtedy jesteśmy najszczęśliwsi ;) A inni powini nas zaakceptować, choć wiele ludzi nie wie co to tolerancja i tutaj tkwi największy problem :/
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam --> Klik !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądry post :) Każdy z Nas jest inny.

    rosa137.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj Ci ludzie co mają pieniądze, są głupsi od tych biedniejszych. Na szczęście nie wszyscy :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta okay,ale szybko zleciały. Zgadzam sie :)
    Pytałaś o obs ja już :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta były wspaniałe dlatego żałuję, że tak szybko się skończyły :(
    Przy okazji zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :) Naprawdę miło się go czytało ^,^ Obs za obs ? Jeśli tak zacznij i i powiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, pisałaś, że obserwujesz, jednak nie widzę Cię na liście obserwatorów. Sprawdź, dodaj, a na pewno się odwdzięczę jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, nie zapisało się, ale już jest ok. :)

      Usuń
  11. Mi tez swieta zlecialy szybko :( niestety ;* fajne foty ;)
    Obserwuje ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń