niedziela, 3 stycznia 2016

Plany i marzenia 2016

Cześć!! Mamy już rok 2016. Po prostu wow, pamiętam jak dopiero zaczynał się 2015, a tu już następny. To jest dowód na to, że czas leci nie ubłagalnie.

Post może powinien pojawić się parę dni wcześniej, ale stwierdziłam, że nie ma co się spieszyć i dodaje go teraz.
O czym będzie mowa? O postanowieniach, które chciałabym zrealizować, marzeniach, które mam nadzieję, że spełnię, trochę o wierze w siebie i dążeniu do celu.

Może zacznę od najważniejszego:
  • czyli, rozwijać się w prowadzeniu bloga. Nie będę dużo się rozpisywać, bo nie wiem jak to się wszystko potoczy, więc będziecie mogli obserwować to na bieżąco 
  • polepszyć się w nauce języków obcych. Zauważyłam, że parę przedmiotów lepiej mi idzie, niż w poprzednim roku, ale niestety angielski na tym ucierpiał i chciałabym go poprawić 
  • polecieć samolotem za granicę i tutaj jestem bardziej w stronę tego, że to się wydarzy, ale to też nie wyprzedzajmy czasu
  • zacznę codziennie biegać, tylko czekam na lepszą pogodę, gdyż teraz jest na prawdę zimno, ale jestem zmobilizowana, więc myślę, że wszystko potoczy się po mojej myśli
  • przeczytam 2-3 książki (nie mówię o lekturach). Za czytaniem nie przepadam, ale jest na prawdę wiele ciekawych powieści i to mnie przekonuje, że warto. Może znacie jakieś fajne
Nie jest jakoś tego dużo, ale tak naprawdę pierwszy raz sobie wyznaczyłam takie cele, więc jak dla mnie wystarczająco. Oczywiście chciałbym je wszystkie zrealizować, mam na to cały rok, więc jestem nastawiona na TAK!
Trochę o tej wierze w siebie. Każdy jest w czymś w dobry, tylko może nie każdy w to wierzy i najczęściej poddaje się z byle jakiego powodu. Ważne jest to, aby mieć przy sobie taką osobę, która cię wspiera w chwilach zwątpienia, podnosi na duchu i wierzy w ciebie, że dasz rade, że jesteś na tyle silny i wytrwały w tym dążeniu do celu. Na pewno każdy z nas, choć może większość, gdy widziała, że to co robi, nie daje efektów, mówiła sobie, że jest tyle lepszych osób ode mnie, że lepiej to robią, niż ja. Właśnie nie!! Każdy jest jedyny i niepowtarzalny w swoim rodzaju i wiadomo, że nic nie jest od tak, trzeba na to zapracować, nawet jeśli na te pozytywne efekty trzeba by było czekać długo. Najważniejsze jest pozytywne nastawienie i wtedy wszystko może się zdarzyć.

To by było na tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że Wam się spodobał i zapraszam do komentowania. Do zobaczenia :*


Kocham tą piosenkę <3




62 komentarze:

  1. polecam książkę Hopeless i życzę powodzenia

    u mnie post jak wytrwać w postanowieniach, mam nadzieje, że Ci się przyda
    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Ci książkę Hopeless jest naprawdę chwytająca za serce i życiowa :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, już druga osoba mi to poleca, muszę to sprawdzić :)

      Usuń
  4. Ta piosenka jest uzależniająca ! :D

    Zapraszam OFFICIAL PATTY

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia :) Trzymam kciuki ):

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy angola nie lubiałam :D
    powodzenia :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Ci książki:
    -papierowe miasta
    -gwiazd naszych win
    -numery

    Życzę powodzenia w postanowieniach i zapraszam do mnie :*

    reggaekarolinaporady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wytrwałości w postanowieniach ;) Polecam Ci całą serię "After" Składa się z aż 4 książek ale gdy zaczniesz nie będziesz mogła się oderwać :) Obserwuję. foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Genialne postanowienia a ich rozwinięcia bardzo motywujące. Musisz koniecznie przeczytać trylogię "Niezgodna". Jest ona dosyć (bardzo) gruba ale super się ją czyta. Ona jest na podstawie filmu ale film też jest godny obejrzenia! ♥

    Pytałaś o wspólną obserwację :) Ja już obserwuję i liczę na sprawiedliwy rewanż :*
    http://kinga-blonde.blogspot.com/

    P.S. Genialny wygląd bloga!!! ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje, że ten rok będzie dla mnie wielką motywacją, ja także mam dużo takich planów, ale czy się spełnią.. Trzymam kciuki za naukę języków :)

    ZAPRASZAM, OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam 2 postanowienia, tylko to co najważniejsze, te mnie ważne mogę zrealizować w później ;)
    Życzę Ci dużo wytrwałości :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację jezyki ci się bardzo przydadzą, życzę aby twoje marzenia się spełniły :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czas naprawdę szybko leci, a po 18 leci już jak burza ! :)
    Powodzenia w dążeniu do swoich postanowień i wszystkiego dobrego w Nowym Roku !
    Pozdrawiam, http://liikeeme.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w realizowaniu postanowień :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój blog wygląda ciekawie, do tego dodajesz cudowne zdjęcia. Nie zmarnuj takiego talentu i pisz dalej! Chciałabym jeszcze przeczytać parę rzeczy spod twojej klawiatury :) Widać, że się starasz, a twoje posty czyta się z przyjemnością :D

    Wzajemna obserwacja? :)
    projectad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak miło się czyta tego typu komentarze, dziękuję :* Zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja polecam książkę "Bóg nigdy nie mruga". Jest tam bodajże 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu i wspaniałe cytaty!
    Pytałaś o wspólną obserwację - czekam na rewanż. :D
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się fajna, muszę poczytać recenzje, również obserwuję :)

      Usuń
  18. Twój post na prawdę jest ciekawy, Sama pamiętam koniec wakacji a tu już kończy się kolejne półrocze :o No po prostu szoook :D
    Może wspólna Obserwacja ? Jeśli tak zacznij i powiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy post! :) Ja mogę polecić Ci książkę autorstwa Michelle Hodkin - "Mara Dyer, Tajemnica". Recenzja już niedługo na moim blogu. ;) Życzę powodzenia w realizowaniu Twoich postanowień!

    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż. ;)
    ♥ Mój Blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. super post! :D

    ja już obserwuje, teraz ty :)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pytałaś o wspólna obserwacje ja już czekam na rewanż
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jeśli chodzi o języki, ja również powinnam się poprawić :/
    piosenkę lubię :)
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. No to powodzenia!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię blog domkaa i odwiedzam posty :)

    https://chicporadnik.blogspot.com/2016/01/looks-anastasia.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia w postanowieniach.
    Sama nawet się nad nimi jeszcze nie zastanawiałam.
    Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już liczę na rewanż.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić wszystkie postanowienia! Ja również mam zamiar zacząć biegać i czekam na lepszą pogodę. Tym czasem staram się chodzić na lodowisko - w końcu trzeba się przy tym dużo ruszać :D

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pytałaś się o wspólną obserwację. Więc ja już. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Ja już obserwuję :)
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja osobiście nigdy nie mam żadnych postanowień noworocznych, ale podziwiam ludzi, którzy je sobie zakładają. A jeszcze bardziej - tych, którym udaje się to wszystko spełnić. Więc Tobie także tego życzę! :)

    Zapraszam na rozdział 12 :)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O też chciałabym lecieć na wczasy samolotem ;) Powodzenia w realizacji tych celów!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń