wtorek, 1 grudnia 2015

Male (WIELKIE) szczescie!!!

Cześć kochani! Dzisiaj postawiłam trochę opowiedzieć o tym szczęściu. Sama nie wiem dlaczego zdecydowałam się na ten post, ale tak wyszło i już. Miałam pomysł i chciałam go zrealizować.
W tytule zamieściłam dwa słowa:
  • MAŁE- Ponieważ jest dzieckiem i to właśnie niewielkim.
  • DUŻE - Ponieważ daje tyle radości, ile nawet dorosły człowiek nie dałby w stanie zaoferować, ale to jest chyba normalne, w końcu to dziecko! 
O kim mowa w dzisiejszym poście? Chodzi tutaj o moją BRATANICĘ. Ma na imię Wiktoria i ma jedyny rok, dokładnie wczoraj miała urodziny. 
Z racji tego, że nie widujemy się na co dzień, gdy już przyjdzie ten wymarzony weekend- ona przyjeżdża i spędzamy go razem. Z jej uśmiechu zawsze można wyczytać wiele. Zazwyczaj chodzi o to, że się bardzo cieszy i chciałaby się bawić, przytulać, tańczyć i to wszystko co małe dziewczynki zazwyczaj robią. Chodź miewa i takie dni, kiedy jest kapryśna, to i tak jest kochana. Na szczęście jest ich niewiele.
Wiktoria jest bardzo radosnym dzieckiem, zresztą zobaczycie sami na zdjęciach. Potrafi pocieszyć osobę, która jest naprawdę smutna, choć samym swoim  śmiechem. Jest to naprawdę wspaniałe uczucie. Można tak powiedzieć, że staje się ona trochę nie grzeczna, a dlaczego? Po prostu zaczyna psocić, ale jest to fajne i zabawne. Właśnie to teraz widać jak się zmienia z dnia na dzień i jakie robi postępy: w mowie, a nawet w chodzeniu. A najbardziej lubi jak jest fotografowana.






Oglądaliście wczorajszy odciek Top Model? Zaskoczeni wynikiem pozytywnie czy negatywnie.
Ja osobiście bardzo się cieszę. Nareszcie wygrał chłopak. 
Do zobaczenia :*

36 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam ;)
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka słodziutka ! :)
    Oglądałam i myślałam ze wygra Karolina ale ciesze się z tego że to Radek ^^ Obydwoje zasługują na wygraną :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! :) Oglądałam i super, że Radek wygrał ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne foty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    Obserwujemy daj znać -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka dzidzia.
    A co do top model to jestem zadowolona.Od samego początku byłam za Radkiem i cieszę się,że wygrał.:P
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie słodkie zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :)
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega zdjęcia :D http://fashioneasiness.blogspot.com/

    Obserwujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam dzieci, są przesłodkie i takie bezbronne :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie nie lubiłam Pisarek, ucieszyłam się, że wygrał Radek ♥
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. słodka dzidzia :)
    pytałaś o wsp obs, zacznij i daj znać u mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznaa :D

    _______
    zapraszam do siebie :)
    http://betterltnever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Merry Christmas

    http://chicporadnik.blogspot.com/2015/12/merry-christmas-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojeju jaka słodziutka ♥ Śliczne imię!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy post :)

    www.kuriatka.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń