niedziela, 29 listopada 2015

Trochę o mnie! #1

Jest to drugi post w dzisiejszym dniu. Postanowiłam go dodać, ze względu na to, że chciałam i miałam jakby potrzebę wewnętrzną opowiedzenia trochę o sobie. To co robię na co dzień,moje hobby, zainteresowania, ulubione seriale i tego typu ,,podpunkty".
Jutro już ostatni dzień listopada i nareszcie wymarzony grudzień!!! Mam nadzieję, że spadnie śnieg, bo tylko o tym marzę, ale jeszcze chyba będę musiała na ten dzień trochę poczekać.
Święta to chyba to, no co każdy z nas czeka, pierniczki, ciasta, ubieranie choinki, światełka - coś pięknego i ta ciepła atmosfera, kiedy cała rodzina jest razem!
Ale przejdźmy do głównego celu tego posta.

Zacznę od tego, że mam 14 lat (raczej wieku jeszcze nie podawałam, jeśli tak, to się powtórzę), czyli chodzę do 2 klasy gimnazjum. Stwierdzam, że jest to najtrudniejsza klasa do tej pory. Większość rzeczy jest nowa, w ogóle mi nie znana, chodź wakacje skończyły się już dawno, ja nadal nie mogę się tylko skoncentrować na nauce. Jednak trzeba się starać i dawać z siebie wszystko. Jak coś mi nie wyjdzie, jestem strasznie zawiedziona, że mogło być lepiej, ale przecież to nie koniec świata, całe życie przed nami.

Znowu się rozpisałam i nie napisałam o czym chciałam, więc tak:
  • wieczorem, gdy już odrobie lekcje, naucze się na następny dzień, włączam telewizor i oglądam moje ulubione seriale...
  • Na pewno każdy serial, który teraz napisze, znacie, może nie każdy z was jest ich miłośnikiem, ale każdy je zna (przynajmniej tak mi się wydaje)
  • M jak miłość - oglądam od ponad 2 lat, do teraz. Wiem, że trwa już kilkanaście lat, ale wcześniej mnie nie wciągał.
  • Na dobre i na złe
  • Przyjaciółki - jest to jeden z niewielu seriali, których oglądam od samego początku. Moją ulubioną aktorką jest oczywiście ZUZA.
  • Aż po sufit!
  • I oczywiście nie może tutaj zabraknąć RODZINKI.PL
  • Singielka - również bardzo ciekawa historia głównej bohaterki, mega wciągająca, polecam wszystkim, którzy jeszcze nie oglądali.
Filmy: polskie, ale także zagraniczne, parę ich obejrzałam, może nie wszystkie są najnowsze, ale warte uwagi.
  • Listy do M 1, ale również część 2, która wyszła w tym roku. Osobiście mi bardziej do gustu przypadła część 1, ale to jest moje zdanie. Jeśli oglądaliście 2- daje swoją opinie w komentarzu.
  • Jak stracić chłopaka w 10 dni
  • Dlaczego nie?
  • Nowożeńcy
  • Gwiazd naszych wina
  • Wybuchowa para
  • O czym marzą dziewczyny
  • Harry Potter- wszystkie części. Słyszeliście, że ma być nowa? Nie mogę już się doczekać.
 Moją nową pasją jest fotografowanie, dlatego postanowiłam zaopatrzeć się w lustrzankę. Mam w planach dodanie paru postów, ze zdjęciami z wyjazdów i  wycieczek, na które w niedalekiej przyszłości się wybieram. Na pewno pomoże mi ona w prowadzeniu bloga, ponieważ od następnego postu, będą pojawiały się również zdjęcia.  Nie napisałam o wszystkim, ponieważ stwierdziłam, że podzielę to na dwie części. Za tydzień lub dwa pomiędzy innymi postami pojawi się następna część. 

Polecam https://www.youtube.com/watch?v=bvC_0foemLY

Do zobaczenia :*



32 komentarze:

  1. Też jestem Potterową fanką :) i chyba już tak mi zostanie... a z seriali oglądam aż po sufit :) resztę z tych wymienionych przez Ciebie oglądałam już wieki temu :D
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie piszesz, lekkie pióro - stawiam na fotografię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Harego też lubię, ale moje serce jednak skradły Igrzyska Śmierci ♥
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Singielkę! <3
    z racji tego, że tak bardzo lubisz święta, zapraszam na bloga- tam wkrótce informacja o świątecznej akcji w której możesz wziąć udział :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam do siebie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Niedawno zaczęłam oglądać M jak miłość.. wciągnęłam się w ten serial po odcinku z podpaleniem domu Mostowiaków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po tym wydarzeniu zrobiło sie rzeczywiście ciekawie, szkoda, że tak późno, bo wcześniej odcinki również były bardzo fajne. Wspólna obserwacja? :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Super post! Ja również zaczęłam obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. widze ze mamy podobny gust co do seriali i filmów:) wiekoszosc juz oglądałam :D kochana mam prosbe! http://marijory.blogspot.com/2015/11/wishlist-dressgal.html klikniesz? brakuje mi az 20jweść:( bede wdzieczna :* i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze chciałam zaobserwowac i sie nie da? albo masz cos wyąłaczone.. sprawdz to i daj znać to wtedy zaobserwuje *:

      Usuń
    2. już klikam :) a co obserwacji spróbuj jeszcze raz, bo umie powinno być wszystko w porządku! Pozdrawiam

      Usuń
  9. W drugiej klasie gimnazjum jest dużo nowych rzeczy, ale uważam, że jednak trzecia klasa jest trudniejsza, gdyż są i nowe rzeczy, i dużo powtórek...
    "Na dobre i na złe" kiedyś oglądałam, ale teraz już mi się ten serial aż tak nie podoba :) Stare odcinki sprzed około trzech lat były lepsze moim zdaniem :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się boję następnej klasy :) Również pozdrawiam :) wspólna obserwacja?

      Usuń
  10. Dużo osób napaliło się na Listy do M2 ale z tego co słyszę po opiniach nikt nie był jakoś szczególnie zadowolony.


    Obserwujemy ? Jak zaczniesz, daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też uważam że 1 część listów do m jest lepsza
    pytałaś o wspólną obserwacje pewnie
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy dodasz jakieś zdjęcia ? :) Chciałabym zobaczyć :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na kazdą obserwację i propozycje wejsc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku też uwielbiam przyjaciółki, jednak chyba się sezon skończył :c
    Masz wspaniały blog i oby tak dalej?
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Daj znać u mnie.

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń