sobota, 13 lutego 2016

Perfumy, które polecam!

Cześć! Kiedy ja tu ostatnio coś pisałam, wyszło mi, że prawie 3 tygodnie temu. a czuje się jakby kilka miesięcy. Może dlatego, że do tej pory byłam systematyczna i posty pojawiały się 1-2 na tydzień. No niestety. Nie tym razem i wydaje mi się przez najbliższy czas, będzie podobnie. Jednak wiem, że na pewno nie będzie jakieś dłużej przerwy, gdyż w weekend będę musiała znaleźć czas na bloga i napisać posta, gdyż sprawia mi to ogromną przyjemność. Strasznie się czuje, kiedy wiem, że coś CHCĘ zrobić, co bym chciała, a nie mam na to czasu.
Kiedy skończyły mi się ferie, nauka posypała się strasznie. Plan lekcji również mam katastroficznie ułożony. Po całym tygodniu nauki do późna, chodzenia rano do szkoły i wracania późno ze szkoły-jestem wykończona. Myślałam, że jak kończę lekcje  w piątki o wcześniejszej godzinie, to poświęcę ten czas na bloga i pisanie postów. Jednak trochę się zawiodłam samą sobą, gdyż myślałam, że podołam. Wracając w te dni do domu, pierwsze co robię to się kładę do łóżka i najczęściej idę spać. Tak- w ten sposób odsypiam cały tydzień! Weekendy musiałam poświęcać nauce, gdyż pierwszy raz w życiu miałam taki okres, kiedy co dziennie pisałam kartkówki lub sprawdziany. Na prawdę przez te kilka lat nauki,pierwszy raz mi się to zdarzyło.
Ja już wiem, że to był pierwszy i ostatni raz! Jednak zdaje sobie sprawę z tego, że nie jestem w stanie przewidzieć co się może wydarzyć w przyszłości. Jednak chciałabym mieć ten czas na bloga i na inne rzeczy również. 


Zastanawiam się też zmianą wyglądu bloga, na bardziej poukładany i przejrzysty, w stonowanych kolorach. Więc w marcu powinien być już gotowy. Testuje też kilka kosmetyków, więc pojawi się post z ich recenzja.

A dzisiaj chcę Wam pokazać moje ulubione i przetestowane perfumy. Będą to takie produkty z którymi mam styczność dłuższy czas i mogę coś więcej o nich powiedzieć. A jacy są Wasi ulubieńcy?

1. Numerem pierwszym są perfumy z Oriflame: 



Są to moje ulubione perfumy i dlatego pokazuje je jako pierwsze. Używam ich w każdej porze roku, jednak najlepiej sprawdzają się w porze wiosna-lato. Zapach jest dość delikatny, ale wyczuwalny i długo się utrzymujący. Jest on taki kwiatowo-cukierkowy. Cena również przystępna i pojemność


2.  Perfumy z Avonu

 


Ich zapach jest już mocniejszy od tych poprzednich. Przeznaczony na okres jesienno-zimowy, gdyż jest mocno wyczuwalny i jak to w perfumach na te okresy są cięższe, od tych na wiosnę. Są bardzo wydajne i przystępne cenowe.

3. Coco Chanel


Oczywiście nie są to perfumy oryginalne, gdyż każdy wie ile kosztują produkty tej firmy.  Ich pojemność to 20 ml. Używam ich w chłodniejsze dni, gdyż mają dość duszący zapach, a nawet inny od wszystkich. Nie powiem ile kosztowały, gdyż dostałam je jako prezent.
 

4.
 Kylie Minogue- jest to próbka (15m) - Moim zdaniem są to perfumy godne zaznaczenia w tym poście. Ich zapach jest oryginalny i wyczuwalny. Zauważalne są kwiaty bzu i róży.


5.


No i oczywiście mgiełka. Każdy powinien mieć ją w swojej kolekcji. Miałam już kilka zapachów i najczęściej z Avonu- moim ulubionym jest ten z granatem. Obecnie posiadam waniliowy i jest bardzo delikatny, w sam raz na lato i upalne dni. Jednak preferuję bardziej orzeźwiające zapachy.


Jacy są wasi ulubieńcy?
Do zobaczenia :*

32 komentarze:

  1. Nie miałam przyjemności wąchać żadnych z tym perfum :) Systematyczność najważniejsza, obyś znalazła więcej czasu na swoje hobby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z tym, jednak nie zawsze wychodzi :)

      Usuń
  2. Nie wąchałam chyba żadnych ale mgiełki z avonu nie są mi obce :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie post 💕💕 jak ja lubię czytać twoje posty 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś używałam tych mgiełek z Avon i również byłam z nich bardzo zadowolona :D Super post.
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam drugie i sa przepiękne ♥
    Zapraszam www.nancys-webdiary.blogspot.com -> nowa odsłona po modernizacji :)
    Miłych walentynek !

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobał mi się perfum od Oriflame.Obserwuję

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post :)Fajnie piszesz, czekam na następny post :)

    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam i tez je uwielbiam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zmieniaj wyglądu, mnie ten się bardzo podoba! :)
    coco chanel - marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem tak jak jest ,jest oi :)
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, zawsze jak u Ciebie jestem to bawie się myszką xD
    Perfumy z Avonu miałam, zapach mi się podobał .
    Zapraszam do mnie ionlycomehereafterdark.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mgiełka waniliowa :)

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Te z Avon today tommorrow bardzo lubię :) Reszty nie wąchałam
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  14. Mgiełki - moja siostra kiedyś miała na ich punkcie bzika. :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga - liczę, że będziesz już miała mniej nauki i będziesz się mogła skupić na swoim hobby, czyli blogu i tego Ci życzę :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog, mimo wszystko, rzadko kiedy może być priorytetem - w końcu raczej się na nim nie zarabia ;)
    Mój chłopak twierdzi, że powinnam wybrać sobie jakiś zapach w końcu. Cały problem polega na tym, że ja nie mam za nic nosa do tego. Jak wącham z bliska, to perfumy są tak intensywne, że po prostu śmierdzą, z daleka zaś - nic nie czuje. Po prostu, zupełnie nic, nie ma zapachu. Nie umiem więc stwierdzić, czy coś mi się podoba, czy nie... Takie to ja mam problemy <3 Poza tym, podejrzewam, że i tak zapomniałabym o tym, by go używać, nawet gdybym sobie jakiś kupiła.
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba by się przestawić i byś się na pewno przyzwyczaiła. Warto spróbować :)

      Usuń
  16. Wow! Great post and such a great product ^^ Oriflame is a nice brand, I'm using their Lipstick ^^ and I must try this perfume, thanks for sharing!

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń