poniedziałek, 25 stycznia 2016

Warsaw is beautiful!

Cześć! Na początku chciałam Wam podziękować za 100 obserwatorów. Muszę się przyznać, że było to takie małe postanowienie na najbliższe miesiące i spełniło się szybciej niż myślałam. Niby taka liczba, a mi się strasznie zrobiło miło, ale nie o tym dzisiejszy post. Choć mam zamiar taki też zrobić.
(Pisze to już drugi raz, gdyż poprzedniego nie zapisałam i się usunął :( więc pojawia się on kilka dni później)
Parę dni temu byłam w Warszawie, nie był to mój pierwszy raz, ale jak za każdym razem było pięknie. Stolicę najbardziej polecam odwiedzać zimą, gdyż wygląda ona cudownie. Bardzo dużo  kolorowych światełek, ozdoby na ulicach, lodowiska i ogromna choinka na Starym Mieście. 
Zrobiłam zdjęcia i niektórymi się z Wami podzielę. Za pewne większość z Was była w Warszawie i chciałabym wiedzieć, co najbardziej w niej lubicie, co się Wam podoba. Dajcie znać w komentarzach. 
Centrum Nauki Kopernik- była to moja trzecia wizyta w tym miejscu i jak na razie stwierdzam ostatnia. Można tam spędzić świetnie czas, jednak trafiłam na taki moment, gdzie jedna z najciekawszych części tego obiektu była w ,,remoncie", a po za tym dużo ,,eksponatów" było nieczynne. Jednak nie ma co żałować, fajnie było sobie co nie co przypomnieć.

 

Kolejne zdjęcia to dwa lodowiska- pierwsze wokół syrenki, a drugie przed Złotymi Tarasami


 
Następnie ogromna choinka ozdobiona milionami światełek:


Wieczorem wygląda jeszcze lepiej, jednak nie zdążyłam zrobić zdjęcia :(

A tak ozdobione są ulice:
 
I na końcu Pałac Kultury i Nauki:
 
 
 
Widok z 30 piętra na całą Warszawę:
 
 

 


Wybrałam tylko te najciekawsze miejsca, żeby Was nie zanudzać. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
U mnie za oknem było tak pięknie, niestety wszystko się zmieniło i są same kałuże, a śnieg jedynie na chodnikach.
Do zobaczenia :*






120 komentarzy:

  1. Byłam jakiś czas temu w Warszawie na Meet Beauty, było super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie byłam w Warszawie, ale mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę to piękne miasto ^^
    Obserwuję
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tylko raz w Warszawie i chętnie odwiedzę to miasto ponownie :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas mieszkałam w Wawie i miasto bardzo fajne z wieloma świetnymi miejscami:) Gratuluję 100;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię naszą stolicę, ale mam trochę kilometrów do niej, dlatego rzadko w niej bywam
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde fajne fotki :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne zdjęcia :( podobają mi się ! Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  8. Warszawa jest super, można się tam sporo nachodzić zwiedzając:) Buziaki❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłam jeszcze w Warszawie, ale na pewno odwiedzę nie długo naszą stolicę.
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju zazdroszczę Ci, Warszawa jest taka piękna!!! Mam nadzieję że w wakacje uda mi się tam wybrać.

    Co powiesz na wspólną obserwację? ja Ciebie już dodałam, bo chcę być na bieżąco. zapraszam Cię bardzo serdecznie: emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Warszawę! ;) Mam w planach studia na Uniwersytecie Warszawskim ;)

    http://makelifeawsome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie byłam w Wawie :) Musze to nadrobić :)

    Ja już obserwuję- czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja juz obserwuje i zapraszam byc-twoim-marzeniem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great photos, amazing places ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie piszesz ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz racje warszawa jest piękna ;*
    obserwuje ;D
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gralulację 100 obs ♥♥ Pisałaś o obs/obs. Ja już ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję 100-obserwatorów i życzę ich jeszcze więcej ^^ Zdjęcia są piękne. Sama miałam okazję być kilka razy w Warszawie i widzieć na własne oczy te piękne miejsca ^^ W koperniku można naprawdę spędzić fajnie czas ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* To prawda można tam spędzić fajnie czas. :)

      Usuń
  19. muszę wreszcie odwiedzić to centrum Kopernika ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje tylu obserwatorów, śliczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie warszawa jakoś nie rusza;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia ;)

    Pytałaś mnie o wspólną o obserwację, ja już dodałam więc twoja kolej :D

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Choinka jest najpiękniejsza :)
    Zapytałaś o wspólną obserwację, dobrze. Ja już ;)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie Centra Nauki są bardzo ciekawe:) podobna instytucja znajduje się w Krakowie - tzw. Ogród doświadczeń, na prawde można tam bardzo interesująco i ciekawie spędzić popołudnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, nie wiedziałam, że w Krakowie coś takiego jest. :*

      Usuń
  25. Ajj w Centrum Nauki Kopernika byłam jakieś 3 lata temu, ale patrząc na twoje zdj wiele się tam zmieniło :)

    Obserwuję ;) liczę na rewanż :D
    http://emily-kalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się zmieniło, dużo jest nowych rzeczy,ale niektóre starsze też usunęli :(
      Obserwuję również :)

      Usuń
  26. Muszę się znowu tam wybrać :)
    również obserwuje :* prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję pierwsza 100to fajna sprawa. fajne fotki!
    zapraszam do siebie , na konkurs i odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne są te zdjęcia ;)
    http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super postanowienie ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  30. W Warszawie jeszcze nie byłam, ale zawsze jak jestem w Polsce to staram się odwiedzić jakieś ciekawe miasto :)

    Obserwujemy? Jak tak to zacznij i daj znać, a ja od razu się zrewanżuję.
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej jestem tu po raz pierwszy :)
    Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to ta zabawna 'myszka' :) Z dobre 15 minut przesuwałam nią w lewo i w prawo, żeby te gwiazdeczki się sypały xD (tak, kretynka).
    Fajne zdjęcia, ogólnie mam zamiar kiedyś odwiedzić Warszawę także cały post jest jak najbardziej dla mnie. Na pewno zostanę u Ciebie na dłużej :D
    Jeśli lubisz czytać, zapraszam! :
    http://klatwa-blizniakow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to, kiedy pierwszy raz też zobaczyłam podobną myszkę, również robiłam to przez kilka minut haha :) Na pewno wpadnę :)

      Usuń
  32. bo Polska to piękny kraj, a Warszawa to jedna z najlepszych wizytówek ♥
    byłam w Centrum Nauki, super miejsce, o ile nie ma się wykupionej wejśćiówki na zbyt długi czas haha xD
    te prezenty na ulicach wyglądają genialnie :3
    pozdrawiam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę Ci, żeby tych obserwatorów było milion :)
    W stolicy jeszcze nie byłam, wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :* A ja Tobie życzę, żebyś odwiedziła stolice :)

      Usuń
  34. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu <3
    Byłam w stolicy i bardzo mi się podobało :)
    +obserwuję :3
    Gabrielle Blog->Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje 100! Tak, Warszawa jest cudowna, choć niestety ja dawno temu byłam i wtedy nawet nie było Kopernika... :(
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. byłam w Warszawie już kilka razy, ale ciągnie mnie tam cały czas :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Aż wstyd się przyznać, że mając 27 lat jeszcze nigdy nie bylam w stolicy :/
    ale na majówkę wybieramy się, chcemy pozwiedzać, a że na wakacje wychodzę za mąż, więc i również odwiedzić starą rodzinkę przy okazji, zawożąc im zaproszenie :)

    piękne zdjęcia ! już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę te wszystkie miejsca na żywo :)

    U mnie też zamiast zimy, to chlapa, ciapa grrrr

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że bedzie okazja odwiedzić, również pozdrawiam :*

      Usuń
  38. Dziękuję, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję obserwatorów, świetne zdjęcia ;)
    Pytałaś o obserwację, ja już obserwuję od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratki obserwatorów <3 :) Swietny post, ja już obserwuję <3
    Wpadniesz do nas, jak będziesz miała czas?
    niespotykanne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. PS Ja jeszcze nigdy nie była w Centrum Nauki Kopernika, a szkoda, bo bardzo chciałabym tam pojechać :) Jednak najprawdopodobniej razem z moją klasą pojedziemy do Warszawy na wycieczkę i tam pójdziemy też :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja miałam jechać do Warszawy z wycieczką szkolną, ale pewnie bym tego miejsca nie zwiedziła, bo głównym celem miały by być siedziby polityczne: Sejm itd XD

    Mój blog-klik♥ - Zapraszam, dopiero zaczynam :)


    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję tylu obserwatorów! :)
    Uwielbiam duże miasta, Warszawa jest jednym z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jejku zawsze chciałam pojechać do Warszawy i trochę pozwiedzać, zazdroszczę ;D
    Obserwuje i zapraszam do mnie - http://denseiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Byłam kilka razy w Warszawie, jednak jakoś nigdy bardziej nie podziwiałam jej, zwykle skupiałam się na innych rzeczach, więc być może dlatego to miasto nie urzekło mnie aż tak jak inne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Byłam tylko raz i na pewno wrócę tam ponownie :) Piękne widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam to miasto! Być może pojadę tam 2 raz w kwietniu :)


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudny blog! Plus dodam, że też lubię Warszawe i kocham tam spędzać swój wolny czas :) Obserwuję! http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale świetne zdjęcia!
    Warszawa na prawdę jest przepiękna.. :)
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pytałaś o wspólną obserwację, jasne! Ja już, teraz ty ;)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Pytałaś mnie o wspólną obserwację. Moja odpowiedź to Pewnie. Zaobserwuj pierwsza a ja na pewno się odwdzięczę. Możesz dać mi znać w komentarzu pod moij nowym wpisem. http://worldbyjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Również uważam, że Warszawa to piękne miasto, ja miałam przyjemność odwiedzić ją dwukrotnie :)
    OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia :):) Zimą uwielbiam jeździć do Zakopanego :) Obserwuje :) :*

    OdpowiedzUsuń
  54. http://beautybyladies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne postanowienie
    Co powiesz na wspólną obserwację ?

    Ja już dodałam i liczę na uczciwy rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. W Warszawie byłam już kilkukrotnie choć mam tam bardzo daleko aczkolwiek tego Centrum Nauki nie miałam jeszcze okazji zwiedzić ale zamierzam to zrobić. Oczywiście po remontach :)

    OdpowiedzUsuń
  57. uwielbiam warszawę
    16lipca.blogspot.com , dopisek "obserwuje" w komentarzu = ja obserwuje ciebie :)

    OdpowiedzUsuń